Wilk, Koza i Koźlęta


BILETY:

Weekend:
20 zł – normalny
18 zł grupowy
70 zł – rodzinny (4 osoby)

Pn-Pt:
20 zł – normalny
16 zł – grupowy
(opiekunowie grup bezpłatnie)

Rezerwacja

Imię i nazwisko
Adres e-mail
Numer telefonu
Liczba i rodzaj biletów
Spektakl

W celu dokonania rezerwacji biletu konieczne jest podanie danych kontaktowych – bez nich nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą i zapewnić Ci biletów.Podane dane osobowe wykorzystane będą przez Stowarzyszenie Teatr Żelazny tylko na  potrzeby rezerwacji biletu oraz informacji o spektaklach.Dbamy o Twoje dane i nie przekazujemy ich innym podmiotom, a jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych narusza przepisy RODO, masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych).Masz prawo dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania i żądania ich usunięcia.

Bilety dostępne także na:

Opis spektaklu:

Wszyscy wiemy że:

– rodziców trzeba słuchać
– obcemu się nie otwiera drzwi
– nie je się słodyczy przed obiadem
– nie wolno wchodzić na komin
– nie można kąpać się w błocie
– trzeba być grzecznym BLA BLA BLA…

A co się może stać, jeśli się postępuje inaczej…?

Wilk, Koza i Koźlęta, spektakl na podstawie baśni Braci Grimm w humorystycznej wersji w której wilk, stary bluesman, cierpi na przewlekły katar. Ta przykra dolegliwość sprawia, że nie potrafi wyczuć zdobyczy a co za tym idzie – jest pierońsko głodny.

Los jednak jest dla niego łaskawy i Wilk przypadkiem znajduje zagrodę pełną malutkich, bialutkich, śliczniutkich i smaczniutkich kózek. Czy będzie z tego uczta o jakiej nawet nie marzył? A może małe kózki nie dadzą się tak łatwo nabrać Wilkowi?

Pomysłowa scenografia, zabawne muppety, wartka akcja, i klimatyczne piosenki gwarantują wspaniały czas spędzony w teatrze. Spektakl dla dzieci od 3 lat.

Scenariusz i reżyseria: Marta Marzęcka, Piotr Wiśniewski

Muzyka: Iga Eckert

Scenografia: Piotr Wiśniewski

Obsada:
Natalia Ciszewska
Anna Maria Moś
Bartłomiej Hauke

 

Recenzja:

(…) Realizatorzy spektaklu sięgają po dość tradycyjną – jak na współczesne eksperymenty w dziedzinie teatru dla dzieci – formę przedstawiania. Aktorstwo żywego planu łączą z animacją pacynek, a całość osadzają w barwnych drewnianych dekoracjach. Największe pole do popisu ma tu bez wątpienia Natalia Ciszewska, która „gra za trzech”, wcielając się w role kilku koźląt jednocześnie. Głosowa modulacja i energiczność aktorki, a także przystosowana do animacji pacynek scenografia (zakrywająca frontową część sceny), sprawiają, że pomysł się sprawdza, dając wrażenie zwiększonej obsady spektaklu.

Mimo dość konwencjonalnego przebiegu i przewidywalnego zakończenia spektakl Wiśniewskiego i Marzęckiej ogląda się z przyjemnością i bez znużenia. Przede wszystkim moralizatorski charakter baśni nie jest w ich adaptacji nadmiernie eksponowany – aktorzy starają się raczej zwrócić uwagę na wielowymiarowość swych postaci, nie idąc tropem szablonowych przyporządkowań i stroniąc od nachalnego dydaktyzmu. Dzięki temu więcej tu zabawy i swobodnego ducha, aniżeli wyczekiwania na pouczającą puentę.

W katowickiej opowieści o wilku, kozie i koźlętach twórcom udaje się wykreować świat pełen teatralnej iluzji, przyciągający uwagę najmłodszych widzów oraz pobudzający ich wyobraźnię. W wielu scenach to właśnie dzieci stają się katalizatorem akcji – wyprzedzają ją komentarzem lub z trudem powstrzymują się przed interwencją. To znak, że prostota środków oraz ilustracyjna umowność okazują się czasem najlepszą metodą na zbudowanie wiarygodnych ram dla baśniowego świata.

Magdalena Fizgał
teatralny.pl
05-04-2017